Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Завдання і функції

Основні завдання і функції Департаменту:

 1. Основними завданнями Департаменту є: 

1.1. здійснення контролю за дотриманням податкового законодавства та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на ДПС;

1.2. аналіз та управління ризиками у частині формування плану-графіка проведення документальних планових перевірок платників податків;

1.3. складання та супроводження плану-графіка проведення документальних планових перевірок платників податків;

1.4. організація проведення перевірок, у тому числі щодо дотримання встановлених законом строків здійснення розрахунків в іноземній валюті, готівкових розрахунків за товари (послуги), проведення розрахункових операцій та наявності ліцензій, на провадження видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню відповідно до закону, фактичних перевірок платників податків з питань використання праці найманих працівників без належного оформлення трудових відносин та виплати роботодавцями доходів у вигляді заробітної плати без сплати податків до бюджету, а також здійснення фізичною особою підприємницької діяльності без державної реєстрації, правомірності відшкодування ПДВ.

 

2.  Департамент виконує такі основні функції:

2.1. методологічне забезпечення контрольно-перевірочної роботи;

2.2. аналітично-інформаційне забезпечення контрольно-перевірочної роботи;

2.3. організація та координація роботи підвідомчих структурних підрозділів територіальних органів ДПС щодо обміну інформацією з компетентними органами іноземних держав за запитом з питань, віднесених до компетенції структурного підрозділу;

2.4. аналіз та управління ризиками у частині формування плану-графіка проведення планових документальних перевірок платників податків;

2.5. організація та координація роботи територіальних органів ДПС щодо складання та виконання плану-графіка проведення планових документальних перевірок платників податків;

2.6. організація проведення документальних перевірок;

2.7. організація проведення фактичних перевірок платників податків;

2.8. ведення Державного реєстру реєстраторів розрахункових операцій;

2.9. організація контролю за цільовим використанням гуманітарної допомоги;

2.10. організація роботи та здійснення контролю за застосуванням адміністративного арешту (арешту) майна платника податків та/або зупинення видаткових операцій на їх рахунках у банках;

2.11. забезпечення виконання Угод щодо автоматичного обміну інформацією про фінансові рахунки (FAТCA і СRS) з компетентними органами інших держав;

2.12. координація роботи структурних підрозділів ДПС з питань організації та здійснення внутрішнього контролю в ДПС;

2.13. організація та контроль за наданням адміністративних послуг;

2.14. формування та ведення Реєстру отримувачів бюджетної дотації;

2.15. організація та контроль за правомірністю бюджетного відшкодування податку на додану вартість (ПДВ) (у межах компетенції структурного підрозділу);

2.16. здійснення у випадках, передбачених законом, провадження у справах про адміністративні правопорушення (у межах компетенції);

2.17. застосування штрафних (фінансових) санкцій за несвоєчасність подання звітності, встановленої законодавством, контроль за додержанням якого покладено на ДПС, та за результатами проведення перевірок платників податків, штрафних (фінансових) санкцій до платників єдиного внеску за порушення законодавства з єдиного внеску.