Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Контакти для подання усних та електронних звернень громадян

Громадяни можуть викласти усні звернення до ДПС відповідно до Закону України «Про звернення громадян» засобами телефонного зв’язку - через Контакт-центр ДПС за телефоном: 0800 501 007, послідовно натиснувши на інтерактивному голосовому автовідповідачі кнопки «5» та «2».

Електронні звернення від громадян приймаються у ДПС на електронну адресу

! у вигляді сканкопії чи фотокопії письмового звернення з підписом* заявника із зазначенням дати та місця проживання або підписане кваліфікованим електронним підписом.

Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, відповідно до частини восьмої статті 5 Закону України «Про звернення громадян» буде повернуто заявнику з відповідним роз’ясненням не пізніш як через десять днів від дня його надходження.

* Відповідно до визначення, наведеного у Великому тлумачному словнику сучасної української мови, підпис – це «прізвище або ініціали, написані власноручно під текстом, малюнком, картиною і т. ін., як свідчення авторства або потвердження чого-небудь» (7-е видання: Великий тлумачний словник сучасної української мови (з дод. і допов. на CD)/Уклад. і голов. Ред. В.Т. Бусел – К.: Ірпінь: ВТФ «Перун», 2009 – 1736 с.: іл. – ISBN 966-569-013-2).Також, згідно з Юридичною енциклопедією підпис визначається як «графіч. начерк, який означає особу його виконавця і здійснюється нею з метою посвідчення документа або підтвердження відомостей, що містяться у документі й свідчать про певне відношення до них того, хто розписується.» (Юридична енциклопедія; В 6 т./ Редкол.: Ю70 Ю.С. Шемшученко (голова редкол.) та ін. – К.: «Укр. енцикл.», 1998. ISBN 966-7492-00-1).

 

Контактний телефон для інформування громадян щодо реєстрації звернень, поданих до ДПС: +38 (044) 279 79 78.